Saturday, July 11, 2009

Hockey vecka!

Hoppas ni inte är alldelles för ledsna och besvikna på mig att jag inte har skrivit på hela veckan, men jag har haft fullt upp med hockeyläger. Så jag har inte haft tillgång till internet och har därför inte kunnat skriva och berätta.

Campen gick bra och det var många gamla och många nya ansikten där, många hade utvecklats mycket och hade blivit otroligt duktiga på bara ett år.

Dagarna gick väldigt fort och det kändes som att det hela var över på 3 dagar när det egentligen var 6st. Men man brukar väl säga att tiden går fort när man har roligt och det har jag haft!

Fredrik Nygren

7 comments:

Anonymous said...

Tack för en rolig & givande vecka!!

Stolpe somnade 18.00 med ett leende och kommer sova sött hela natten.

Anonymous said...

kanon läger fredde ha det bra Robin K

Inaj said...

äntligen är du tillbaka!

Anonymous said...

Want to say thanks for a the super week my son has had at this skills camp in Rimbo. Top professional coaching. Game awareness, outdoor trainings and team building etc etc. But most of all the friendships he has made with both coaches and team players. Looking forward to next year already. Great work Freddy / Linus- Have left suggestions for next year !! Photos to follow shortly. Best of luck with you own careers.Mvh En hockey morsa /The photographer !!!!!! Wonder who that is !!!

Anonymous said...

Tackar igen för en jävligt rolig och lärorik vecka!!
Håller me dig om att veckan gick sjukt fort, de va lite tråkigt!
Ha de bra, så hoppas jag vi ses snart igen!

MVH Thimmy G

Anonymous said...

Vill bara för min sons räkning, Anton L tacka för ett jätteroligt läger. Han tyckte det var kanon både på och vid sidan av isen.

Mvh Antons pappa.

Anders Körner said...

Hej Fredde, tack för en bra camp i Rimbo.
Bilderna som jag tog där är nu postade till dig.
Alex Nylander med fler var intresserade att få ta del av dem, så det är bara att sprida dem till de som vill ha.
På återseende/Anders och Anuwat