Monday, July 13, 2009

Sunday Dreams!


I dag vart det en lugn vilodag i det för tillfället tråkiga vädret. Jag tog en sen lunch med Hardy som jag inte har träffat sedan December. Han fortsätter att njuta av livet och strö jobbar lite till och från.

Sedan mötte jag upp Jani för en bio, vi såg Bruno som var kul men väldigt sjuk. Jag kan inte förstå vad han får allting i från, den var nästan värre än Borat.


Efter bion begav vi oss till Djurgården för att möta upp amerikanarna som ville äta middag, men i stället vart det Gröna Lund för kidsen och dom hade kul. Jag åkte inget men Jani vågade sig på den nya "Insane" som såg helt sjuk ut. På Tisdag åker dom tillbaka till USA, men dom har haft en bra tid här så det glädjer mig.

Nu vill jag ha tillbaka det härliga vädret vi hade så länge, så att jag åter igen kan glida runt i bad shorts och solglasögon med Nadja på axlarna.

God kväll!
Fredrik Nygren

No comments: