Friday, July 17, 2009

Ingen bil!

I dag vart jag av med min bil som jag har haft i 2 år. Jag var verkligen nöjd med den, men efterssom jag åker tillbaka till USA snart så är det onödigt att den står still i ett garage och sjunker i värde. Så jag kände mig rätt nöjd med att få den såld.
Tills vidare får jag låna en bil av Björne, det uppskattar jag verkligen.
Tack Björn!

Det blir ju inte så mycket hockey dessa dagar så därför blir även bloggen lite tystare och tommare, men v.32 ska jag jobba åt JHC och förbereda deras 97 lag för Resport Trophy som är en väldigt prestige fylld tunering där 64 lag gör upp om titeln som även kallas lilla SM. Största favoriter till vinst i denna cup borde ju vara Stockan som har dominerat 97 kullen den senaste säsongen. Men jobbar Järfälla hårt och tränar bra så har dom en stor chans.

I helgen ska jag och mina syskon hälsa på hos pappa ute på landet.

Sov gott!
Fredrik Nygren

No comments: