Monday, August 30, 2010

Planering!


Det blir mycket jobb vid sidan av isen i min nya roll i Täby HC, mycket planering och möten som kräver mycket tid. Men det är rätt skönt också att inte behöva stå på is 8 timmar varje dag då detta kräver väldigt mycket energi och ork på ett annat sätt än att skriva på en dator eller planera ett möte. I kväll har jag träning med båda lagen för att sedan ha 2 möten med lagledningen från 2 andra Täby lag. Sen avslutas kvällen med en egen träning med Täbys A-Lag, som har sina första matcher nästa helg där jag ska vara med och spela.

Jag håller just nu på att utvärdera och sammantälla ett frågeformulär som jag har lämnat till mina spelare och det är mycket intressant att läsa deras svar som många gånger är väldigt mogna och välformulerade. De handlar mycket om ledarskap, årets säsong och lagbygge.


Fredrik Nygren

No comments: