Sunday, December 15, 2013

Kroppen säger nej!

Nu har jag gått runt sjuk i över en vecka och det släpper aldrig. Förkylning, hosta, illamående, kräkts, halsont, huvudvärk, ont i öron.. Ja de mesta har jag nog haft under denna period. Men jag har svårt att hålla mig från hallen och då får jag nog räkna med att det tar längre tid att bli frisk för kroppen som hela tiden säger ifrån.

Även många spelare är sjuka just nu och det såg väldigt tufft ut inför helgens alla matcher. Men trots med många spelare borta så har de som har spelat verkligen gjort det bra och vi har tagit många viktiga poäng både i U15 och U16.

Nu väntar sista veckan med träningar och matcher innan det är dags för jul och även en härlig och efterlängtad resa till Kanada. Spelschemat för både AAA och AA turneringarna har kommit ut och det blir minst sagt tuffa matcher för båda lagen.

Fredrik Nygren

No comments: