Monday, December 2, 2013

I kärlekens tecken!



I Lördags fick jag ledigt från coachandet och var på min väns Kristoffers bröllop då han gifte sig med sin Maria. Det vart en trevlig tillställning och paret såg mycket lyckliga ut, en av kvällens höjdpunkt enligt många var när jag läste upp min hemmasnickrade dikt som jag skrev ihop under middagen. Den var personligt skriven till brudparet och trots att jag såg den mest som en rolig och trevlig text så tyckte många att den var väldigt fin och välskriven. Det gladde mig att höra och den fastnade på en av sidorna i deras "gästbok" från kvällen.

Samtidigt som jag var och roade mig så spelade U15 och U16 varsin match, men det gick bra utan mig och U15 vann mot Vallentuna med 2-0 och U16 slog Spånga med 4-2. Skönt att det gick vägen när man inte är på plats och jag var riktigt nervös under ett par timmar.

Julen närmar sig och jag har även lyckats pynta till det lite här hemma och fått till en riktigt trevlig julstämning.

Fredrik Nygren

No comments: