Monday, December 19, 2011

Rättelse!


Sista matchen innan Jul hette mitt förra inlägg, men det stämde ju inte. Vi hade ju match med 97 i Div.2 i dag också, men den matchen var flyttad och skulle egentligen spelats även den under förra veckan. Så jag ber om ursäkt att jag lurade er.

Det vart en väldigt bra och rolig match ifrån vår sida där vi vann med 4-0. I vanliga fall brukar vi spela dessa matcher tillsammans med Team 98, men tyvärr hade de fått förhinder i dag så i stället kunde 3st 99or debuttera med Team 97 och dom gjorde det väldigt bra och bjöd på varsin poäng i protokollet. Med mycket energi och glädje så gjorde hela laget en kanon match och det var väldigt kul att vara coach i dag.

Innan matchen hade jag varit och kört lite almis med Fille i Åkersberga och det var ett roligt ispass fyllt med mycket energi.

I morgon är det hockeyledigt och jag måste lägga alla mina krafter på att snygga till i min lägenhet som ska vara städad och rensad inför fotografering på Torsdag vid lunch. Sen kommer den ut i annonser under mellandagarna, då gäller det att få den såld.

Fredrik Nygren

No comments: