Monday, July 18, 2011

Semester!

Med endast fyra dagar kvar av något som känns som en otrolig lång tid i USA så passar jag och Alex på att njuta lite av sommaren med sena morgornar och sena kvällar. I morgon är det den sista lediga dagen innan tre dagars intensiv hockeyträning och sedan så lyfter jag med SAS på Torsdag kväll.

Vi har spenderat mycket tid i poolen och vid poolkanten med lite skön musik i lurarna, vädret har varit helt fantastiskt och i dag klarade man knappt en halvtimme i solen innan det var dags att doppa sig. I går var vi även nere i stan en sväng och åt middag med Johan och lite vänner till honom, det vart en riktigt trevlig kväll downtown Chicago. Vi har även varit i Naperville som är en annan förort till Chicago som ligger 20 minuter härifrån där de har alla typers olika resturanger och barer.

Dagarna är ungefär lika sega som mina uppdateringar på bloggen just nu och därför är det inte så livat här för tillfället. Men jag lovar att jag ska förbättra mig ju närmare säsongen vi kommer.

Sola lugnt,
Fredrik Nygren

No comments: