Sunday, July 31, 2011

Myskväll!

Vilken trevlig Lördagskväll det vart när jag och min vän "Hardy" (inte Nilsson) åkte ut till Värmdö i går och hälsade på min bror. Vi började med ett härligt kvällsdopp vid Farsta slott där jag och min brorsdotter Leiah var första i vattnet. Lite längre tid tog det för Robban och Hardy att hoppa i.

Efter badet gick vi in och drack te och spelade kort. Sen var det dags för Leiah att gå och lägga sig när vi andra avslutade kvällen med TV spel där Robban plockade hem segern.

I bland är det stunder som dessa som förgyller livet bäst.

Fredrik Nygren

1 comment:

Bobby said...

Grymt trevligt att ni kom och hälsade på och både du och Hardy var ju riktigt vassa på Buzz! Hade ni inte tryckt 'Lama' lite för ivrigt när det skulle vara 'Lava' så hade ni haft vinstchans ;)