Monday, July 11, 2011

Dagarna kommer och går!


Fyra dagar ledigt är behövligt efter förra veckans hockey och jag har haft tid att visa Raffe och Emelie runt lite i Chicago. Vi har hunnit med mycket sol och bad samtidigt som Raffe har fått öppna shoppingplånboken både till sig själv, men framförallt Emelie. Det har blivit mycket nya kläder för dem båda och även jag har hittat vissa bra plagg som utökar min redan fulla garderob

Solen steker ordentligt och i dag låg vi vid poolen hela dagen och mådde bra. Det är drygt 30 grader och sol nästan dagarna långa och man har inte så mycket energi över till annat. I morgon är det den sista dagen ledigt innan hockeyn börjar på Tisdag igen. Raffe och Emelie vill åka till Six Flags i morgon och åka berg och dalbanor hela dagen så vi får se hur det blir.

Dagarna går hyfsat fort och nu är det bara 11 dagar kvar innan jag får åka hem till kära Sverige igen. Hoppas att jag hinner med att njuta lite av den svenska sommaren då.

Fredrik Nygren

1 comment:

Torgil-Togge-Dahlberg said...

De klart du gör ! Den svenska sommaren har knappt börjat :)