Thursday, May 20, 2010

Vi ses igen!

I vm får jag äntligen se det ryska powerplay jag ville se redan i os

I morgon är det dags att sätta sig på ett flygplan igen och vänta i
ett antal timmar innan jag landar på amerikansk mark och kan börja
mitt sommararbete. Det ska bli kul att komma tillbaka och träffa alla
människor och få börja köra hockey igen. Även om jag tycker det
känns tråkigt att lämna bär jag precis har gjort klart med ett nytt
jobb. 97 laget i Täby kommer att köra hårt fram till midsommar och
har fortarande 20 timmar kvar på is samt en hel del fys. Raffe som
även blir min assistent nästa säsong tar hand om dessa pass.

Sedan kommer jag tillbaka till Sverige och Täby i slutet av Juli och
drar i gång med min egen camp v.30. Men först väntar ett 2 månader
långt äventyr i USA. Jag kommer att hålla er uppdaterade!

Sincerely,
Fredrik Nygren

No comments: