Monday, May 24, 2010

Hjärnkontoret!

Hallå igen, nu är vi precis hemkommna från kvällens match med Rebels som vi vann med 10-2 och Christopher fick göra ett mål och en assist i sin debut match, själv svarade jag för 2+2. Det var riktigt kul att spela igen och det hade även letat in sig lite yngre spelare i laget som är hemma från College över sommaren. Vissa av dessa spelare var dock lite väl diviga och lata så jag var tvungen att säga till dom.

Tidigare under dagen hade vi träningar med våra Washington All Stars lag, där 96 var först ut 08.15 i morse. Alla spelare var där och det känns som att vi kommer ha ett bra lag i sommarens tuneringar. Sen var det 98orna och 97ornas tur att träna där det fattades många spelare på isen, dåligt och tråkigt tycker jag. Men de som var där körde på rätt bra och fick sig en bra träning även om dom hade problem att utföra övningarna då de var tvungna att jobba med huvuden mycket mer än de brukar.

Sedan hade Christopher träning med 00 och 01 och då passade jag på att slipa mina skridskor som jag inte har gjort på 3 månader och åka till Ikea för att äta köttbullar. Jag köpte med mig en matlåda till Christopher också så att han fick äta efter sina träningar.

Nu blir vi hemma i 2 dagar innan vi nog åker till New York på Onsdag för att sedan åka vidare till Philladelphia på Torsdagen och tuneringen som startar på fredagen.

Sov gott!
Fredrik Nygren

No comments: