Saturday, May 22, 2010

Back in the states!

I natt somnar man nog gott efter en lång dag och en lång resa tillbaks till USA. Det var den längsta resan rent mentalt för mig hittills till USA under mina 2 år här. Tidsmässigt var det nog en av de kortare, men jag brukar ha lätt att somna i några timmar. I dag visade det sig dock svårare än vanligt att sova då folk råkade nudda mig när de gick förbi och varje gång detta hände så vaknade jag till efter att ha slumrat till. Samtidigt hade jag min vän Humlan brevid mig som är 190cm lång och 100kg tung, han verkade inte trivas så där jätte bra i de trånga säterna så han vred och vände på sig rätt mycket och detta ökade ju inte mina sov chanser heller direkt.

I morgon sover vi ut och tar dagen som den kommer innan det är dags för ett första hockeypass med Washington All Star campen på kvällen.

See you then,
Fredrik Nygren

No comments: