Wednesday, May 19, 2010

Semester!

I dag fick jag ett sånt där anonymt inlägg från en person som
kallar sig Scotty, en feg människa som inte vågar stå för sina
åsikter. En människa som har ett val varje morgon han går upp på
morgonen. Ska jag läsa Fredriks blogg eller inte. Han väljer då att
läsa den och sedan klaga på att jag är för dålig på att informera
och säger att det är fan inte konstigt att folk har åsikter om mig.
Scotty ring eller maila mig gärna om du har något att säga. Jag har
just nu haft en 6 veckor lång semester som dom flesta människor har
någon gång per år. Jag ska jobba hela sommaren och har då valt att
lägga min semester nu. Under denna period har det då naturligt varit
väldigt lite ishockey för min del och då även väldigt lite
bloggande. Men blir du ledsen över det så får du jätte gärna
starta en egen blogg och hålla oss alla uppdaterade.

Men självklart har detta med mig som person att göra och att det är
klart att folk tycker att jag är dum i huvudet som inte skriver varje
dag under min ledighet.

Jag rekomenderar dig att ta bort denna blogg under favoriter och lägga
dit någon av Aftonbladets hockeybloggar. De är utbildade journalister
som får betalt av att skriva och ta emot anonyma inlägg från fegisar
som du.

2 dagar kvar på semestern...
Fredrik Nygren

3 comments:

Thomas Ahlerup said...

Väl talat Freddy!

kellcarls said...

Good for you Freddy. We can't wait to see you back here in the states. See you on Friday.

Kelly

Ronnie said...

Det är ju hockey du håller på med och då får man räkna med en del stolpskott ;-)
Anonyma inlägg bevisar bara ordspråket "Fega hundar skäller högst"