Wednesday, May 12, 2010

Nästa vecka!

Tiden går fort när man har roligt och nästa vecka är det dags att
åka tillbaka till USA igen efter 6 veckor på hemmaplan. Det har varit
riktigt skönt att vara hemma, även on det har hänt ett par jobbiga
och tråkiga saker att ta tag i. Men jag har laddat mina batterier och
är redo för 2 månader i USA.

Jag har vart på lite is här i Sverige också och gästtränat på
några träningar men jag har fortfarande inte beslutat om nästa
säsong. Men det ska vara klart innan jag åker.

Anmälningarna till campen v.30 fortsätter att trilla in och det ser
ljust ut. Det finns fortfarande platser kvar så anmäl er snart.

Fredrik Nygren

1 comment:

Svägerskan said...

Vad kul det var att se dig!
Tack så jättemycket för barbie-dockorna! Tjejerna älskar dem och båda sover med dem på natten. Jag tycker att de är lite hårda som gossedjur men det håller de inte med om..

Jättegrattis till jobbet med!

KRAMAR S