Thursday, April 15, 2010

Gul, Röd och Blå!


Välkommen hem till Sverige Fredrik, här får du 3200kr i böter och så tar vi ditt körkort. Det kändes lite snopet efter att ha kört lite för fort på en 30 väg i går under dagen.

Desto trevligare skulle det bli i kväll då Djurgården slog Hv 71 i första final matchen, nu spelas nästa på Lördag i Jönnköping. Ett överfullt Hovet klädda i gula, röda och blå t-shirts sjöng fram sitt Djurgården till denna viktiga seger. Det var riktigt kul att få vara på plats och vara en del av denna enormt grymma stämmning.

Tillbaka till gårdagen och mitt kök hemma i lägenheten, jag fick för mig att tapetsera om det så i går rev jag ner de gamla tapeterna och i morgon tänkte jag föröska få upp de nya även om jag inte är någon expert inom det området, men det ska nog gå bra.

I dag vart det även ett besök till frisören där jag klippte av mig håret, så nu känner jag mig som en ny människa.

Jag är riktigt trött nu efter lite Jet Lag problem i går natt, så nu gör jag ett nytt försök att få lite sömn.

God natt!
Fredrik Nygren

1 comment:

Anonymous said...

Välkommen hem Fredrik, hoppas att vi hinner ses något, Fam. Hartmann-Blom