Thursday, May 26, 2011

Mulet och kallt!

En ny morgon har påbörjats och Måns och Gustav har lämnat Chicago och är tillbaka i Sverige. Det verkar som att de har haft riktigt kul och de kommer att vara saknade av oss som är kvar här. Det har då gott en vecka av min 9 veckor långa sommar i USA och den veckan har faktiskt gott ganska snabbt. Tyvärr har Måns och Gustav tagit solen med sig och det är en mulen och kall dag i Chicago.

Jag tränar på i en organisation som heter Chicago Hawks där jag tränar allt från 8 åringar upp till 17 åringar, det är en blandad nivåskillnad och vissa pass är helt klart roligare och mer stimulerande än de andra. Detta är en så kallad Springhockey academy och om 2 veckor så får jag en vecka ledigt för att sedan starta en 5 veckor lång sommar camp som pågår 3 dagar i veckan från morgon till eftermiddag.

Under min ledighet ska jag försöka att besöka DC för att träffa gamla vänner och kanske passa på att köra en liten minicamp där.

Fredrik Nygren

No comments: