Wednesday, May 18, 2011

Back in the states!

Nu ligger jag i sängen i mitt hem de två närmaste månaderna och svarar på emails. Dagen har varit lång och än återstår det mycket här över, tydligen ska jag enligt Micke vara på is tre timmar i kväll. Så där lagom taggad för det känner jag mig, men vi får väl se.

Flygresan gick bra och med mig var även Måns och Gustav från Täby HC som ska spela en turnering i Toronto i helgen. Det var första gången jag flög direktflyg till USA och det var riktigt behagligt kan jag meddela. De drygt åtta timmarna gick reltavivt fort även om maten var rätt risig som vanligt på flygplan.

Micke kom och hämtade oss något försenad och vi körde direkt till Starbucks där jag fick inhandla min första Latte sedan Juli 2010.

Kul att träffa familjen Nylander igen där allt är som vanligt förutom att William har växt på sig ett par centimeter.

Vi hörs,
Fredrik Nygren

No comments: