Friday, April 1, 2011

Cup!

I helgen drar Team 97s cup i gång som heter Mäklarringen Cup och den spelas i Tibble ishall Fre-Sön. Deltagande lag förutom Täby Red och Täby White är Arlanda, Forshaga, Taru och Saipa från Finland.

Vi ställer upp med två jämna lag från hela vår trupp, så det blir väldigt många matcher för mig och Raffe att coacha. Tolv stycken matcher tillsammans, men det är bara kul och jag hoppas att spelarna kan ha riktigt roligt och spela en bra ishockey.


I går var jag även och tittade på Järfällas 97 cup som spelas samma helg där jag tittade på matchen mellan Huddinge och SDE. För Huddinge stämde det mesta för dagen och för SDE nästan ingenting så Huddinge vann med 10-2. Jag tänkte åka ut i dag igen och titta på lite matcher innan vår cup drar i gång i eftermiddag.


See ya,

Fredrik Nygren

No comments: