Sunday, November 23, 2014

Ny energi!

Energi för mig är sann glädje, jag kände en sådan otrolig glädje under kvällens första period mellan Täby och SDE J18. Det var en sådan underbar period som innehöll allt som en bra hockeyperiod skall göra från båda lagen. Jag var så stolt över mina Täbyspelare för det arbete de la ner i denna period.

Energin följde med i andra perioden som innehöll fyra mål, ett till SDE och tre till oss. I den sista så kontrollerade vi ledningen bra och gjorde även ett mål till.

4-1 seger och ny energi till laget.

Kvällen avslutades med träning för team 01, en grymt bra träning med en riktigt bra prestation av spelarna i laget som lyssnade, jobbade och utförde arbetet på bästa tänkbara sätt! Jag var klar 21:00 med en lång dag som började 11:30 i Waxholms ishall.

Tack för en grym dag!

Fredrik Nygren

No comments: