Monday, November 17, 2014

KSMB!

Från och med idag måndag så kommer jag att lägga extra mycket fokus på Team 01 i Täby under en månads tid parallellt med mitt jobb som utvecklingsansvarig och headcoach för J18 i klubben.

Igår spelade j18 mot Flemingsberg och vi bjöd på ett målkalas och vann med 8-1. Det som var extra glädjande var att en av kedjorna som haft det lite tungt fick målskyttet att lossna och gjorde hälften av alla målen.

I lördags uppfyllde jag en gammal pojkdröm när jag fick gå upp på scen med Michael Alonzo från punkbandet KSMB och sjunga låten "Atomreagge" tillsammans med honom och hans nuvarande band inför 200-300 personer på Debaser i Stockholm. Den energin och det adrenalin jag kände i den stunden var obeskrivligt och det kändes helt underbart.

I dag hade jag två ispass samt tre möten på schemat. En lång dag i ishallen med andra ord.

Fredrik Nygren

No comments: