Saturday, June 11, 2011

Washington DC!

Då är man tillbaka efter 10 månaders frånvaro i ett väldigt varmt DC. Jag bor hos mina vänner Snivelys som har ett jätte fint hus i Virginia. Resan gick bra och flyget tog bara drygt en timme. Jag somnade med Thåström i lurarna och vaknade när det var dags för landning.

I dag ska jag på middag hos Rosburg som är coach i NFL laget Baltimore Ravens, jag brukade träna hans son Jerad tidigare. Det ska bli riktigt trevligt att träffa dom igen.

Annars ser jag fram emot en ganska lugn vecka med mycket ledighet. Sist jag var ledig en hel vecka från hockeyn var förra sommaren. Dock så blir det nog lite hockey även denna vecka med Joe och sen är det ju camp till helgen.

Glada hälsningar,
Fredrik Nygren

1 comment:

Anonymous said...

Tack for intressant blogg