Sunday, June 12, 2011

19e coach!






Kvällens middag var riktigt trevlig och på den övre bilden ser vi Baltimore Ravens Headcoach John Harbaugh med Täbys utvecklingsansvarige Fredrik Nygren och Ravens Assisterande coach Jerry Rosburg. Lite skillnad på status mellan Ravens och Täby, men hockey är ju lite roligare än Amerikansk Fotboll. Nu har jag lärt mig allt om Amerikansk Fotboll av John och Jerry som vi var hemma hos. De har utsett mig till 19e coach för laget. Skämt och sido så ska jag åka till deras träningsarena på Måndag och få se hela byggnaden från insidan, vilket ska bli riktigt kul.


Jag vart väldigt glad över att träffa Jerrys son Jerad (nedre bilden) igen som hade växt ganska mycket sen jag såg honom sist. Han krossade mig dock pingis, men det bjuder jag på.


Nu är det dags att sova efter en underbar kväll i Maryland.


Let's go Ravens!

Fredrik Nygren

No comments: