Friday, June 3, 2011

Avkoppling mellan ispassen!

Träningen i går kväll gick bra med de yngre boysen och dom jobbade på riktigt bra, kul tycker jag. Därför gick jag och la mig tidigt så att jag kunde gå upp 07.30 i morse och träna med Nyllet. Med på isen var även spelare från AHL och D1 college klubbar som Notre Dame. De var nöjda med min träning så nu ska jag börja träna denna grupp på drygt 10st spelare på mornarna. Det ska bli riktigt spännande och utvecklande för mig som tränare och person.

Nu sitter jag och Micke i solen igen och njuter av det underbara sommarvädret. Det är 30 grader varmt och stekande sol så både jag och Micke har bränt oss på grund av bristande solkräm, men idag är den på.

I kväll är det hockeyledigt och det passar ju bra nu när det spelas NHL finaler.

Nästa fredag åker jag till DC i 10 dagar och kommer blandannat köra en 2 dagars hockeycamp där. Efter det så åker jag till en gammal barndomsvän i Los Angeles och då ska jag koppla bort hockeyn helt i 4 dagar för första gången på ett år.

Hoppas alla har det bra,
Fredrik Nygren

No comments: