Sunday, September 6, 2009

Bäckis Back!


I dag tittade jag på Mariannes andra powerskating pass och även om det fortfarande inte var något nytt för mig så var detta pass mycket bättre och innhöll mer skär och teknik än det första.

Jag har i dag även börjat planera för min camp jag troligtvis kommer att ha under Thanksgiving veckan med start 23e November. Är ni intresserade så kan ni skicka en intresseanmälan redan nu.

Sedan träffade jag Bäckis som kom tillbaka till USA i går efter sin sommar i Sverige. Han hade haft en bra sommar men tyckte det var kul att vara tillbaks igen och börja säsongen igen. Dom startar sin säsong nästa Lördag (12/9), men redan på Måndag drar rookie campen i gång där blandannat Anton Gutsafsson är med.

På kvällen hade jag Nicklas och hans mamma middag på PF Chang som är den helt klart bästa resturangen i USA i mina ögon. Är ni här och får en chans att äta där så måste ni bara prova, Lettuce Wraps och Kung Pao Chicken, Så gott...

Lets go Caps!
Fredrik Nygren

No comments: