Sunday, November 3, 2013

Sovmorgon!

I morgon tar jag sovmorgon så länge jag vill. Nästan i alla fall, ett lunchmöte vid 12 är det första jag har bundit upp mig till. Jag är helt slut efter en veckas höstlovscamp samt en helg med 13 timmars arbetsdags fredag till söndag. Men jag somnar nog med ett leende ikväll trots allt och kan vakna till två stycken serieledningar i U15 och U16.

Det ska dock tilläggas att de bara har spelats två omgångar i U15 serien, men efter kvällens 3-2 seger mot AIK så är vi det enda laget med 6 poäng. Killarna stod för en kanoninsats mot ett väldigt duktigt AIK. Vi krigade till oss 3 poäng i denna match.

Grattis Västerbotten till guldet i TV pucken och grattis även till Västergötland och Stockholm för era medaljer. Jag har försökt att följa slutspelet så mycket som möjligt mellan alla aktiviteter, men det vart mest SVT play på mobilen.

God natt,
Fredrik Nygren

No comments: