Saturday, June 1, 2013

Aldrig försent!

I dag sken solen och jag var hockeyledig. Jag bestämde mig därför att spendera några timmar på en gammal tonårshobby som heter skateboard. Jag var lite nervös att jag skulle vara den äldsta bland alla kids i högdalens skatepark.

Men det var absolut ingen fara och det visade sig att jag faktiskt var en av de yngre denna dag då många 40+ personer var där och åkte. Jag åkte en stund med två 47åringar som gav mig lite tips och idéer hur man skulle åka i poolen. En rolig dag vart det i alla fall och jag vart väldigt motiverad och inspirerad att fortsätta med detta då och då. Kan två 47 åringar så kan minsann jag också.

Senare var det dags för årets första studentmotagning och det var en gammal hockeyspelare som sprang ut. Det var trevligt och bjöds på god mat och härligt sällskap.

I morgon är det dags att gå på is igen då en heldag i Rimbo väntar.

Fredrik Nygren

No comments: