Wednesday, June 4, 2014

Årsmöte!

I kväll var det årsmöte på Stockholms Ishockeyförbund. Det inleddes med en massa olika prisutdelningar till spelare, ledare, lag och föreningar. Jag vart lite positivt när jag fick gå fram och hämta guldmedaljer till vårt J18 lag som vann serien "Allettan" och kvalificerade sig till Elit nästa säsong. Döm av min förvåning igen när jag precis har hunnit sätta mig så får jag gå fram igen och hämta silver medaljer till vårt U16 lag som kom tvåa i Stockholm Hockey cup.

Detta var så klart en glad och positiv start på kvällens möte som tog tre timmar att genomföra.

Det känns som att det är många bollar i luften nu i hockeystockholm och det känns som att det är en mer positiv och öppen dialog mellan klubbarna nu sedan avsiktsförklaringen trädde i kraft.

Fredrik Nygren

No comments: